Torsdagen den 11/6-15 Sommralovets första dag Äntligen kom Solen o värmen :-)

I dag vaknade vi upp till strålande sol o värme ..Tindraq var så trött nu på morgonen ..

Lite sommarfrukost med Vattenmelon

Tog Samuel o Tindra med mig ut på en promenad till affären ...

Var riktigt varmt även fast vi var ute rätt tidigt ..Äntligen kom sommaren ..Hoppas den kommer stanna länge ..:-) .. I dag blev det massor av solkräm på Tindra ..Hon är lika känslig som mig med solen ..Synd hon inte fick samma hud som sin pappa Ist ..Han blir brun hur snabbt som helst medans jag är röd så gott som jämt ..har jag tur hinner det bli en lite svag brun färg ..iaf på ansiktet ...

Man lära förska hålla sig i skugan i dag ..SÅ gott det gick

Dans för Samuel o Tindra hahaha ...




Inte lätt att vara storebror när syran bara sticker iväg ...

Och som vanligt så var det den här vägen som gälde för henne ...

Samuel är så duktig med Tindra o hållde koll på henne hela tiden även om inte jag säger att han ska göra det ...

Och inne butiken villa hon lassa på korgen själv ..Hmmm nog fr att jag gillar nötter men så mycket ..Nja !!! det var bara att lägga tillbaka när hon drog iväg på nästa äventyr ...

Högdalens c ..

Hann med en sväng till lekparken också ..

Här syns det vad hon har bränt sig på armen  ..

Inte alls bra o ändå strycker jag på hela tiden solfaktor 50 ..

Skuggan är riktigt bra en varm sommardag som denna ...

Men hon ville så klart inte vara där inne hela tiden ..

På kvällen blev det Tacos middag  .. En dag tidigare ...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!