Söndagen den 31/5-15 Morsdag !!!

Grattis alla Mammor i dag är det Våran dag ! <3



Var så gulligt ,När Elias fick reda på att det var Morsdag så passade han på att gå in i sitt rum o leta på något att ge mig .Han kom ut med den här Kakelplattan han målat på slöjden i Skolan ..





Anders passade på att överaska mig med Morsdagmiddag för Tindra ..Min hårfärg är allt annat än bra nu ..Vill ha blont hår nu till sommaren ...Ska jag fixa så fort som möligt ...

Hamnade på Kina resturang ..

Var så gott ... Lugnt oskönt var det också ..

Härligt med en dag som är sin egen ..Plus födelsedagen då ..Fast den är ju mindre rolig att fira ...

Var helt tomt över hela resturangen ..Så var perfekt att gå ut o äta en dag som denna .Antar att alla firas hemma i dag ...




Och medans vi åt i lugn o ro ,så passade syskorna Tindra ..Skönt med större syskon ibland som kan sitta barnvakt ..









Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!