Söndagen den 7/6-15 Haninge ..Letar Skolavslutnings presenter !!!

Ja nu börjar det närma sig ..Snart är helgen över o tiden går så fort nu o snart är det skolavslutning för mina 3 yngre ..Och 2 av dom ska byta skola efter 4 o 6 år i samma skola ..Visst dom har haft olika lärare men har ändå haft dom senaste i flera år så kommer bli lite ledsamt för killarna ..Hoppas det kommer gå bra Iaf ...Så dom vill ge något till sina Fröknar ( vet , heter lärare men gulligare med fröknar tycker ja ) Och även jag vill ge något för allt dom gjort för killarna ..Även fast det är deras jobb så allltid roligt med upppskattning ..
Nå väl innan den här söndagen tog start så passade ag på att ta en lugn frukost med en inredningstidning som sällskap ..Inte alls fel ...




Blev en sväng ut till Haninge sedan ..Hade lite vi lära uträtta där också så blev både att leta presenter o göra annat ...Tindra söttisen i Shoppingtagen hahha ..Ser så ut Iaf ...






Och kundvagnen skulle med ...Så klar :-) ...

Hej va det går !!!!!




Efer Willlys passade jag på att gå till In o finn ..Var rätt länge sedan jag var där och såg så mycket fint ...Hade hoppas dom skulle ha något med testen Världens bästa lärare eller något sånt ..Men nä inget sånt fanns ..
Ist så började jag se på alla fina prydnadsaker i New England stil ..Så fint o somrigt ...

Skulle passa så bra i Atrumhuset på sommaren ..

Härlig fåtölj

Och här är mer inredningsdetaljer som skulle passa perfekt till Atrumhuset på Höst vinter ..

Och mer fint ...Gillade dom här trälådorna ...




Fina stolar ..

Den här gillade jag bäst ...

Som hittat til Tindras rum ...

Och mer finns fans det ...

Började fundera vad man kunde ge ..Det här skule kanske vara roligt ..

Eller det här ..vem skulle inte bli glad av sånt här ...

Och lite mer jag funderade på ..Så svårt ..Har ingen aning om vad dom gillar ..Synd det inte finns någon klassmamma/pappa som har hand om det här med presenterna börjar jag känna ...

Det är tyckte jag var roligt ..Kaffe o fin kaffe bruk med en kaffekopp till ..Eller te om dom inte driker kaffe ..Hmmm gör dom det tro ..Svårt det här ...

Lära bara beskära den där bilden på Tindra ..Visst är den härligt ..Hon ser så glad ut ...

Och till presenterna ..Jag kom inte hem med något ..Så nu har jag 2 dagar på mig att hitta något ..Stressad  !!! NÄ då ..Inte alls ..Eller :-) ...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!