Lördagen den 13 / 9 Shopping i Visby :-)

I dag blev en Shoppingdag i Visby ..

Känner mig som ett stop ljust med min jacka så blev till att se efter efter en tröja eller jacka
 
.Då jag packat ner alldelens för några kläder till helgen ..
Så blev en ny tröja som passar perfekt en höst dag med sol som denna ..Gillar den redan jätte mycket ..Så den fick åka på direkt :-)))  ..
Var reor här i Visby fortfarande ..
Blev mycket fönstershopping ..Den här Tunikan är så fin men kanske lite för somrig nu ..Vill ha en stickad ..
 Gillar att gå o se o fundera vad jag ska köpa ..För att sedan komma tillbaka närt varorna oftast är slut ..Men det är bara bra för min ekonomi ..På gatorna vad det rätt tomt här nu ..Så skönt att strosa runt i lugn o ro .
Dom flesta turister är borta sedan länge o många Gotlänningarna var  på en marknad i Kräklingbo ..Var där förra året men i år hoppade vi det ..Fans lite uteserveringar fortfarande ..Men nog bara en tidsfråga tills dom plockas bort
 Anders tog han om Tindra medans jag gick i Butikerna ..Perfekt :-)
 Väntar o väntar o väntar ..Medans jag såg så mycket fint #skratt" :-))))
Här kommer lite Som jag ska köpa nästa gång  .. Jag kommer till Ön ..Kommer helt klart vara slut då som vanligt ....Fejk blommor
 Välkommens korg ..Fast den ska jag göra själv Ist :-)
 Älskar alla dessa skyltar som finns med alla möjliga ordspråk ..
 Fin stor mugg med äldre bild o ordspråk på ..
 En prinsessbjörn ..Undrar vilken den skulle passa :-) ..En liten Tindra ,,Kanske
 Så fina ljusstakar .. Skulle passa så bra i mitt vardagsrum, ..
Gick till HM o handlade lite fynd på Rean ..Man kan inte mer än avguda såna här Rabattkuponger :-)
Ska visa lite smått jag köpte sedan ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!