Måndagen den 23/9 Fina hösten :-) .sneakers med kilklack

I dag har det varit en lugn dag ..Tog en promenad med Tindra Otrolig fint ändå på Hösten
Var o handlade ..Som man gör så gott som dagligen med 2 mellan barn o 2 ungdomar kan jag lova att det blir många kassar med mat att bära hem varje dag ..Ska nog försöka börja vecko handla igen .. Hamnade Iaf på Lidl
Gillar att gå o se vad dom plockar upp för veckans varor ..Nu var det såna där gympa skor med klack eller lite tuffare " sneakers med kilklack " ..Tänk har verkligen tyckt dom har varit hemska hela våren o sommaren när alla sprungit med dom ..Men nu hux flux så tyckte jag dom var sååååå fina ..O tuffa !!!
Tänk att jag alltid ska vara så sen med alla modegrejor så när dom blir ute o kommer till affärer som Lidl så gillar jag dom ..Fast perfekt för plånboken :-)))..
 
Här är ex bild på såna skor ..Visst är dom tuffa o perfekt för en kortis som mig ..Köpte inga nu men hoppas dom kommer vara poppis till våren med ..Då ska jag slå till ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!