Onsdagen den 18/9 Vinterkläder , Turban o Höst !!!

Nu finns det ingen återvändo ..Hösten är här o som alla vet så kommer den gå fort o snart så kommer Vintern ..
Så nu blir det till att se över vintergarderoben för oss alla här hemma ..
Samuel har en fin Didriksson  jacka men vill ha en annan så ska se om jag hittar någon som passar ..
Är rena djungeln där ute ..Ska man köpa nytt billigt eller dyrt märkes eller begagnat ..
Jag vet vad jag väljer ..Gillar kvalitekläder speciellt på barnen då dom sliter mer än vuxna men har ingen lust att slänga ut så mycket pengar som märkeskläder kostar ..Beror mycket på märken så klart .. Gulliga mössor ..
Hittade inga kläder men fick med mig 2 gympapåsar hem ..Kläderna får jag se på nätet ..
Såg mycket fint till Tindra ..Den här klänningen på Lindex var ju bara för söt ..
Gillar färgerna rosa o grått ..Snyggt ..
Har länge letat efter ett hårband till Tindra ..Och nu äntligen lyckades ja ..
Blir fint när hon blir lite äldre ..Nu ser det ut som en liten turban på hennes lilla huvud ..Sötisen <3
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!