Måndagen den 16/9 Resdag

I dag blev det en res dag ..Medans jag packade så satt Tindra o sprattlade i babysitter ..Tänk vad stor hon börjar bli ..Över till resan ..Som tur är så hade jag flygbiljett ..Är rätt tidskrävande med båten ..Fram o tillbaka o fram o tillbaka tar liksom aldrig slut  ..Känns som hela dagarna går att sitta där..Allt klart för resan
 ..Nu när jag har Tindra med mig överallt så vill jag att resorna ska gå så fort o smidigt som möjligt ..
 
Hade tagit med lite för mycket ( som vanligt) ..Så hade ingen riktig vagnväska som skyddar vagnen under resan ..Så bara att hålla tummarna att den inte är förstörd när vi kommer till Bromma ..
Anders granne gav Tindra en liten present ..
..Gulligt gjort ..En söt tröja ..Kommer helt klart att komma till användning  

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!