Torsdagen den 26/9 Jobb , Tummen ,stl 68 , Läsa / spel !!

I dag är det Torsdag och blev det en jobb dag .. Tycker det är så roligt att gå och fixa bland alla kläder i butiken .. Försöker indra lite aktiv innan så hon blir lite lugnare när jag är där ..Och hon leker galet mycket med Babygymmet ..
Hej va det går :-) haha ..Har helt glömt att dom blir så aktiva redan vid 2 månaders ålder..
Väl framme så blev hon liggande i vagnen med Mobilen Tummen .. :-) En ny favorit för henne ..Perfekt så jag fick lite gjort ..
Så tummen  fick flytta hem till Litens säng ..Kommer bli bra när äntligen sänghimmeln kommer upp ..Letar bara efter ställning till den ..Visst passade Tummen o tummens kompisar bra där över sängen ..Det tycker Tindra också :-))) ..
Och nu börjar även Liten växa ur stl: 62 ..Så blev till att handla in lite (nya) klänningar .. Gissa vilken tröja som hennes farbror tyckte hon skulle ha ha :-))) ...
Blev en lugn kväll ..Barnen gjorde det vanliga ..Det vill säga spela "suck" ..Får sån lust ibland att bara slänga ut allt med spel ..Men antar att det endast skulle bli otroligt jobbigt o jag skulle behöva köpa in allt igen ..Så för husfriden skull får spelen stanna ....Isa är Iaf otroligt duktigt o läser ut bok efter bok ..Så roligt när dom gillar att läsa ..Själv packade jag lite till i morgon ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!