Onsdagen den 25/9 Mixer , krossat klas , Ralph Lauren ,babysitter !!!

Nu har jag äntligen köpt en Mixer , igen , Har förmågan att ha barn eller jag själv som är klantiga o har sönder allt som har glas på sig ..Otroligt trist ..Glas här hemma går sönder konstant ..Skyler allt på Diskmaskinen :-) ...
 
Åter till Mixen ..Har börjat göra alla möjliga blandningar av frukter o bär ..Dom  flesta är riktigt goda ,, sen har vi även gjort riktiga häxblandningarna. . Om man säger så "skratt" ..Den här har vi gjort några gånger och fungerar bra ..
Banan , apelsin, jordgubbar och blåbär och apelsin kan man hoppa över gör ingen skillnad på smaken och sen i med antingen mjölk , yogurt eller fil ..Allt efter smak ..Gillar när man bara höftar med det man känner för ....Gissa om vi redan har börjat experimenterahär hemma :-)

 Nyttigt o gott :-) ...
 Visst är det en härlig färg mot den  blåa koppen ...Föresten dom här kopparna köpte jag sista jag var på Ikea ..Super pris 4 kr :-) o härlig färg i mörka hösten ..Man blir så glad av färg tycker jag ..Även om jag föredrar vit o svart i inredning ..
Måste åter igen slå ett slag för Blocket !!!
Har letat länge efter en baby overall till Tindra ..Ville ha en ljusrosa ..Vilket jag trodde skulle finnas i alla butiker ..Men tydligen så är det ingen som vill ha ljusrosa overaller .. Finns knappt overaller att köpa till dom små  ..Men så hittade jag den här fina på Blocket ..Tänk räddare i nöden :-)
 En äkta Ralph Lauren för enbart 400 kr ..Ett riktigt fynd  ..Som hittat ..o den var så gott som ny ..Ingen kunde blivit gladare än mig o Tindra blev så fin ..Nu behöver hon inte växa så fort ..Finns tyvärr risk att hon växer ur den fort Isf :-(  ..
Tycker barn inte ska lära sig att man ska behöva ha märkes kläder men nån gång kan man köpa det speciellt om man fyndar dom ..Tindra gillar sin babysitter mer än några kläder i världen ..Där hon gärna sover så sött <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!