Lördagen den 21/9 Stan . blommor o Filtar !!!

I dag blev en annorlunda dag ..Första gången jag var själv med mina 4 äldsta efter att jag fick Tindra ..Blev en sväng in till stan med hela gänget .. Vi fick härligt soligt höst väder ..

Blev en mysig stund om än för en kort stund ..Fick med mig hem 2  vita orkideer hem ..Nu ser den ut så här ..Gillar inte alls när dom har pinnen kvar ..Så ett tips .. Plantera om den o släng pimnen ..Och om Orsideen är ostadig så korta ner pinnen o ha den så kort som möjligt så den inte syns .. Bilder kommer sen på hur den blev ...


Blev en lugn dag för oss alla ..Skönt ..Ska snart börja ta i balkongen ..Den är helt utan blommor nu :-( .Men snart kommer den bli härligt höstig ..Kan vara mysig att ta en kaffe ute på balkongen även en solig Höstdag :-) o man får burra in sig i filtar ..Mysigt .. Ska ut o se om jag kan hitta såna här fina filtar ..Gillar stort ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!