Tisdagen den 27/8 Ny Bugaboo i Sand /off white .Kryddor ,

I dag åkte jag o köpte en ny Bugaboo vagn .. Vagnen jag har här i Stockholm är väldigt besvärlig där jag använder vagnen ofta ,...Vill säga i T-banan, bussar o pendel o butiker osv .. Så behövde en Bugaboo även här .. Fick min nya vagn med alla tillbehör för 4000 kr ..ny pris hade varit runt 12-14000 kr beronde vart man köper vagnen ..
Köper oftast mina vagnar av privatpersoner o dom har oftast något år på nacken ..Vilket absolut inte stör mig då jag får ner priserna extremt mycket .. Fast man får se över vagnarna så dom inte har några fel o brister om kan vara farligt för barnet .. Fick med alla dessa tillbehör ..
Vinterhjul ,Ny pris runt 1000 kr nya  , extra sittdyna i off white går på några hundra kr  o tjejen hade knappt andvänt något av dom ..så så gott som nya ..ÄLSKAR att fynda :-)))) ...
 Fick även med en vinteråkpåse från Bugaboo .Ny pris ca 1200 kr kan skillja lite på olika butiker o webbsidor men runt det ..
Gulliga tjejen som sålde den gav Tindra en liten pressent eller kanske mer till Latte mamma "skratt" ..Fick med en ny latte hållare också ..Perfekt nu kan jag dricka massor av kaffe o dra vagen samtidigt :-)
Fyndade lite tyger o kuddar på loppis också ..35 kr perfekt för kuddar o gardiner som jag ska sy om :-) Kommer bli så bra när det blir klart ..
Försöker bli lite nyttigare ..En månad snart tills jag vill vara nere i min normalvikt så nu blir det att börja med sallader o sånt ..Älskar att ha levande kryddor hemma speciellt Basilika  ..Luktar gudomligt gott :-))) .. Tomat och mozzarellasallad är ju så gott ..

Tindra lycklig över sin nya vagn som hon älskar att sova i ..O mamma hennes ännu gladare :-) ..Nu letar jag efter en skötväska ..Vill ha den här från Gucci ..Passar så bra till båda mina vagnar där hemma ..Självklart kommer jag köpa den begagnat också ..Skulle aldrig ge 5000 kr för en skötväska ..Bara att se så dom har kvitton o Äktighetsbevis så man vet att dom är äkta ..
Visst är den fin .. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!