Lördagen den 31/8 Tindra 1 månad , Kokos o HallonStubbe




I dag vaknade vi öpp till ett regnigt Gotland ..Jag o Tindra tog det lugnt medans A jobbade ..Skönt att få lite sovmorgon .. Nu njuta av Lördagen o solen kommer även fram ..Härligt <3 ..

I dag är det exakt en mådan sedan våran lilla Tindra kom o Tindra upp våran vardag ..Tänk vad tiden går ..Hon växer så det knackar och mina kg börjar sakta sakta försvinna .. Har ingen stress ..En månad till sedan blir det till att börja träna på gymmet igen ..Var länge sedan och är behövligt ..

 Våran solklimp .. <3 1 månad i dag :-)))  ...
 Här så liten o nyfödd med fina burberry klänningen ..
I dag större o växer o lär sig massor för var dag ..Underbart att få vara med om allt en gång till .. Trode jag inte skulle få fler barn men se så underbart fel jag hade ..Även om jag får onda öga från många som tycker man ( tydligen) ska ha max 2 barn ..5 barn är perfekt att ha ..Enligt mig .."skratt" --
Blev en promenad i vakra vädret sedan runt ön :-))) ..Höstligt o härligt ...
På kvällen var vi över på fika hos ett par här på ön ..Åt en jätte god Kokos o HallonStubbe ..Måste göra den ..Så god o inte för söt ..Barnen / ungdomarna kommer älska den :-)))  ...
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!