Onsdagen den 11 / ) Kunsträdgården minnesstund !!!

I dag blev det en lugn dag .. Gick o hämtade Elias i skolan ..
Mysigt när man kan ta lite små stunder med var o en av barnen ..Dra barnvagnen är en favorit :-) ...
Framåt eftermiddagen/kvällen tog jag barnen / ungdomarna o åkte in till stan ..Här hela gänget mitt :-) .. Inte ofta jag får med alla så alltid roligt när det händer ..
 Vi gick till Kungsträdgården o såg Anna Lindhs Minnes stund .. Var fin musik o tal ..Sorgligt det där .. Fortfarande efter 10 år .. Här Jimmie i folkmassan ..
 Träffade syster där o barnen fick träffa kusinerna ..Som vanligt blev det minstingen som fick största uppmärksamheten ..  :-)
Tindra prinsessan sov gott i vagnen  ..
 Jag o Therese lyssnar på tal ..
 Massor av människor som lyssnade ..
På vägen hem gick vi in på den här fina affären .. Så fina kappor men tyvärr dyra ..
 Elias o Isa blev eld o lågor av alla dessa färgglada kläder .... Men varför så dyra kan man undra
Blev en mysig kväll på stan ...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!