Söndagen den 1/9 Promenad , vila och planera målningen av Gungstol !!!

I dag blev en lugn dag på ön ..Blåste friskt men var sol på passa på att ta en långpromenad i solen :-))) ... För mig o Tindra <3 ..
 Sover som en prinsessa <3
Förbi åkrar ...
 
 Och äntligen Mot havet
En lite fika är aldrig fel :-) ..Ser kallt ut men var härligt väder ..Efter den promenixen var det bara att ge sig av hemmot o paka ner allt för resan hem i morgon .. Rätt slitigt med att resa varannan helg ..Tyckte det var mysigt första halv året ..Nu är det mindre roligt ..Älskar Gotland men tänk vad skönt om man lyckades få flyg varje gång man skulle resa ..Vi får se vad som händer i framtiden ..Men slitigt är det att resa med bebis o alla grejor fram o tillbaka ..
Måste visa den här bilden ..Tindra låg i tim o såg på den här leksaken ..Tänk vad lätt road småfolket kan vara "skratt" :-))) ..Mammas lilla skrutt <3 ..
Väl hemma i morgon ska jag ta tag i  Världen fulaste gungstol ....Den kommer bli perfekt för att få Tindra att somna ,,så jätte glad att jag hittade den :-)  ..Och små killarna gillar att gunga i den framför tv en ..Så den kommer bli perfekt bara jag får ordning på den
 
 Vit färg ny dyna o fårskinn så kommer den förhoppningsvis bli lika fin som dessa 2 gungstolar .. :-))) ... Sagolikt fina är dom  :-)
 Mest lik den sista är min Gungstol  .. Ska visa i morgon ( eller så fort den blir klar) resultat på min ..Håll tummarna för att den kommer bli lika fin nu ni som läser  :-) .. Nu packa ner det sista sen fort i säng ..Blir en lång dag i morgon ..


 

 
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!