Tisdagen den 24/9 Jobb , Gummistövlar .Hammarbysjöstad !!!

Började dagen med en gosig stund med den här guldklimpen efter att alla andra guldklimpar kommit iväg till skolorna sina  .. Ingen fel start alls på dagen ..Jag o Tindra gav oss av till Solna för en liten jobb dag ..
.Vet inte hur andra gör för att hålla ordning hemma hos sig ..Själv försöker jag röja så mycket som möjligt hemma .. Problemet är att det hela tiden kommer hem nya fynd jag hittar   ..I dag blev det 2 kuddar ..Helt sagolikt fina roskuddar i grått ..Se vilken skillnad ett par kuddar kan göra ..Perfekt i mitt sovrum :-) ..
Förre ..Rätt trist eller hur !!!
Efter med mina nya fynd ..Ros kuddarna ..Visst blev det fint :-) ..
 På eftermiddagen blev det en sväng till Hammarby sjöstad .. Kom på att jag aldrig varit på den där skidbacken ..Kanske blir en sväng ditt i vinter ..Men känns som Slalom vill man nog åka i längre backar ..Men pulka är nog perfekt :-) ..
har en förkärlek till gamla byggnader ..Kan tycka nyproduktion kan vara jätte fint också men finns risk för att det blir lite sterilt ..
 
 På väg hem åkte vi förbi ett hurtigt gäng ..Underbart ..I min tanke är jag en av dom ..i verkligheten blir jag tom trött av att bara se dom "skratt" ..Skyller fortfarande på att jag nyligen fött barn ..Den funkar inge vidare längre ..Nu när det snart är 2 månader sedan..
Lyckades Iaf hitta ett par gummistövlar till min 13 åriga dotter ..Hon är inne i någon specielle period ..Där allt ska vara annorlunda ..Så dessa med nitar gick bra ..Ingen kunde ha blivit gladare än jag ..Som inte behövde flera byten o flera butiker för att hitta dom perfekta gummistövlarna ..
 
 
 Kanske blir mina nya favorit skor också ..:-)))
Då 9 åringen blir lite svartsjuk ibland ( han har ju alltid varit min minsting ) på liten har jag ordnat så på kvällen får Tindra vila bredvid Elias en stund när han ska sova för att han inte ska känna att jag bara bryr mig om liten ..Så vi trängs alla 3 i hans säng o ser på tv en stund varje kväll ..Mysigt !!
Nog för i dag God natt o sov gott önskar Elias o Tindra








 
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!