Tisdagen den 10 / 9 .. Jimmie 16 år , Bärsele , väskor o jacka ..


I dag fyllde min äldsta 16 år ..
Eftersom han inte gillar mina tårtor så blev det till att köpa en Fryst Schwartzwaldtårta .. Skönt för mig att slippa stå o baka när jag kom hem på eftermiddagen ..

Blev i dag till att åka till Solna .. O jobba lite ..Gick bra med Tindra då hennes kusin Roxana kom o gick på promenad med henne i flera timmar ..Så mamma kunde jobba i lugn o ro :-)
Hann även köpa Bärsele
, jacka
 provdax av nya jackan ..
 Matchar min väska ..Blir fint det ..
o en väska till vagnen ..Funkar även fast det inte är någon riktig Skötväska ,, Gillar att den är stor o vit ..Perfekt ..
Blev även en skolväska till isa i dag ..Roligt att hon tom gillade den ..
Så fort jag kom hem blev det att testa bärselet  ..Tindra tycker om den o blir perfekt nu när jag ska börja flyga med henne ..
 

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!