September den 4 . Mitt sovrum !

Har funderat på att måla om mitt Svarta sovrum till härligt vitt ..Så fräscht o fint med vit ..Känner mig ganska färdig med det svarta ..Svarta väggar i mitt sovrum ..

Men så började jag sätta upp lite nya gardiner o lite annat fix o hux flux ändrade jag mig .. Har ju ändå ganska mycket vita också så det slår imot allt det mörka ..
 
 Nya gardiner ..Lampskärmer i fönstret hittade jag i fynd delen på Ikea för 20 kr ..Är en jätte fin ljus rosa färg på den med lite dragning mot lila o brunt ..Mina älsklings kläder hänger som vanligt på väggen min ..Byter bara lite kläder där ibland :-) ...

Rätt mysigt ändå nu under Hösten med lite mörkare färger också ..Ska bara köpa lite nya sängkläder ,Överkast så blir det nog fint där också o en ny säng skulle vara perfekt o en STOR tv  osv osv ..Vill ha så mycket ,, så listan tar liksom aldrig slut
 
Men det jag önskar mest nu är att min minsta prinsessa ska börja sova i sin säng ... Den använder hon någon kort stund på dagen än så länge ..Brukar försöka vycka henne till sömns ibland ..Perfekt med Vyssan Lull fötter på sängen ..Blir som en vagga ..

Har sänghimmel men den har inte hunnit kommit upp än ..Vitt Spets ...Blir fint det ...Bilder på den kommer när den sitter där den ska .Nu ligger den på Gotland så får ta hem den nästa gång jag är på Ön ..Därimot så älskar Tindra sin vagn o sover gärna i den ..Tur den är smal o liten o med svänghjul så den kommer fram överallt :-)
 Så otroligt nöjd med den vagnen ..Fick med en pump när jag köpte den också  ,,så man slipper ta den till macken o pumpa ..Så praktiskt ...Så nu är det riktigt bra med luft i hjulen med :-)

 
Sov gott !!!!
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!