Fredagen den 6 / 9 Samuel 11 år :-)

I dag var det en helt vanlig skoldag för barnen o själv tog jag o Anders en tur o körde iväg med en massa jag ville bli av med  ..

Tänk jag samlar på mig så mycket så snart får man inte plats i 5:an min ..Men börjar bli duktig på att röja nu ..Efter röjningen passade vi på att ta en promenad  ..

Gäller att passa på ..man vet aldrig när det kommer slå om o bli riktigt ruggigt ute.. Mysigt när man kan vara ledig samtidigt lite då o då med bebisen  ..Jag hamnade på en Secondhand ( som vanligt) ..
Så bra dom har Kalle Anka pocket ..Som min 11 åring älskar att läsa för bara 10 kr .. Perfekt ..
I dag är det även Samuels dag här hemma ..Då han blir hela 11 år i dag .. Hipp hipp hurra Samuel !!!

Blev till att slänga ihop en tårta tillsammans med Isa innan mamma o pappa kom ...

Ett lager med bannan ..
 Och ett med Chokladpudding ..

 
 Den blev Iaf ätbar .. Kommer aldrig bli någon duktig bagare men men ..

Tanken som räknas ..Eller hur :-))) ..Fikadax med mamma o pappa o alla vi andra :-) ..

 Samuel blev så glad för pengarna från mormor o morfar ..Så nu blir det till att ge sig ut o se vad han vill köpa för något ...
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!