Lördagen den 14 / 9 Visby Shopping ,Hockey eftermiddag :-)

Vaknar till ett soligt underbart Gotland ..Härligt ..Lite gos med mina <3 sedan o nu fort in mot Visby o Shopping .. In o se om man kan fynda något ..Visar sedan om jag lyckas hitta något :-))) ..
Några klubbor får jag nog med mig hem :-)))
Hockey säsongen har startat ..Äntligen som jag längtat
 Jag i Gävle för ett år sedan ..Önskar så jag varit där nu ..Men tyvärr tog biljetterna slut på ett kick :-( ...

I kväll står det mellan ..Mitt älskade Brynäs o Leksand ..
Hoppas hoppas så att mitt andra favoritlag vinner ..DIF tog det ju i onsdags ..Riktigt gott :-)
Nog om det nu ta vara på dagen ...Ärligt sol ute ..:-) Trevlig Lördag vänner <3
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!