Fredagen den 27/9 Elias o Samuel , Flyg , Max , Visby ,poncho !!!

I dag är det en resdag ..Elias ville absolut ha sin nya väst ..Tyvärr passade den inte till vinter jackan så fick bli vindjackan ..
Som också var lite lång ..men vad gör det ..han var överlycklig över sina kläder så då är jag glad (även om han ser lite dyster ut på bilden)..Samuel är så fin i sin nya jacka också ..Känns skönt att veta att dom har tjocka kläder nu när dom blir borta från mig i några dagar .."snyft" saknar dom redan ..

Skönt att det blir med flyget den här gången ..Båten får man kalla rysningar av bara man tänker tanken .Kommer ihåg för lite mer än 1 år sedan ..När jag åkte båten och tyckte det var så mysigt ..Hmmm den mysigheten har försvunnit en liten bit för varje gång jag åkt ..Nu finns inget mysigt kvar utan är enbart en transport sträcka man måste orka med ..Men se i dag blir det flyget ..35 sköna minutrar sen framme :-) ..Och Tindra var så duktig hela resan trotts luftgropar vid landningen ..
Gick i Visby direkt efter jag kom eftersom Anders lära jobba .. Max mat är aldrig fel när man är hungrig ..Bara älskar deras dippsåser :-) ..
Tindra är så nöjd nu med att bara liga o se på taken där vi är ..Förstår inte riktigt nöjet men glädjer mig för varje liten lugn stund man får o hon är ju bara för go i sitt stirrande
Sen gav vi oss ut i ruggiga regnvädret ..Man behöver inte direkt trängas längre på Visbys gator "skratt" :-) ..
 
Tindra har det gott där i vagnen ..Var så kallt så man fick lust att hoppa ner där i värmen själv ..Och se ..Vi är så gott som själv på gatorna ..
Gick o såg på utsikten i mellan butikerna ..Nu är verkligen hösten här o känns som att vintern inte är långt borta med dom här vindarna ..
Fick tag i lite kläder i dag med ..Jippie ..vad jag fyndar ..75 kr o dom var mina ..
Och jag som har letat efter en Poncho så länge ..Kan inte ha den ute men under en jacka o inne blir den perfekt hela långa vintern :-) ..

 
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!