Söndagen den 18/8 Packa , Tofta Strandbageri ..

I dag blev det STORA packar dagen !!!!
Tänk att jag varit på ön nästan hela sommaren o nu snart är det över ..Haft en händelserik men lugn sommar ..Hur nu det går ihop "skratt"..Har kånkat runt med största magen på alla ständer här i värme för att till slut få världens goaste o finaste flicka ..Varit roligt att haft 3 av mina barn / ungdomar här också olika veckor i sommar ..synd inte min äldsta kunde komma ..Men han har haft det bra på sitt håll i Spanien ...
Tindra så trött mitt i packningen :-))) ...
 Tummen smakar gott men nappen föredrar hon :-)))
 Jösses !!!! Tur man kan packa in allt i  husvagnen i morgon ..
 Efter all packning drock vi ut till Tofta o blev en avstickare till Tofta Strandbageri ..
 Här jobbar folk på hela sommaren men goda bakelser , bröd osv ...
 Mums !!!!
 Blev en påse hem med bullar .. Gottigott ..Nu njuta sista tiden på ön .. I morgon hem till stan igen o snart vardag ...
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!