Onsdag den 24/7 lugn dag på Gotland !

Jag tar igen det jag skrev tidigare om Hunter regnstövlar ..Skulle mer än gärna ha ett par av dom nu ..
Jag förra hösten .. En regnig dag i gamla stan ..Saknar verkligen känslan av att ha vanliga kläder nu .. Även om det säkert kommer ta tid att bli smal .. Hade ju varit perfekt med såna stövlar då :-) ..

I dag var det inte så fint väder så vi blev bara en dag att uträttade lite ärende ..En rätt händelselös dag men med lite ljus o mys så kan även en regnig dag vara mysig ..


Sen är jag en av få som gillar sommar regn dagar ..Så länge jag vet att solen kommer tillbax ..
Trevlig Onsdag

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!