Söndagen den 4/8 Medeltidsveckan i Visby startar :-)

I dag startar Medeltidsveckan .. Många Gotlänningar verkar inte gilla den veckan men jag tycker den verkar jätte mysig o rolig .. Historia går alltid hem hos mig speciellt när det är som att vara i en film med alla vackra kläder o mysig försäljare o uppträdande ...
Helt underbart ...
Här är stads tullen !!!!
 Fina möss dom sålde ..
 Vad ska man säga ringmuren med blommor är inte mycket som slår det <3 ..

Underbara Medeltidskläder till försäljning ..

 2 av mina hjärtan <3 ..
 Alla dessa människor med fina kläder ..
 Liten pojk som spelade på blockflöjt :-) ...
Äpplen doppade i Honung o strössel ..
 Flagan i top på ringmuren
 Det här gänget kanske hade andra avsikter än övriga .. Dom verkar ha egen fest .. Dom som var vakna vill säga ...
 Riddare ...
Hit kommer jag gå flera gånger under veckan ..Så mysigt ...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!