Måndagen den 5/8 Rutig kappa !!!! :-)

I dag har vi varit ute o shoppat lite till hösten .. Här på väg ut o se över rean ...
Blev lite smått o gott som kan behövas ..
Men har massor kvar att köpa .. Rean verkar vara rätt utplockad nu o rätt svårt att fynda något nu .. Var nog ute lite sent i år .Gillar att jag hittade en kappa .. .

Men hitade Iaf en Secondhand butik alldelens utanför Murarna här i Visby .. Passar mig perfekt ..Så kommer bli mycket spring till den butiken nu ..Om jag känner mig själv rätt .. Sen gör man även en god gärning för katthem här på Gotland ..O det är ju aldrig fel ...
Vill så gärna ha rutig kappa nu till hösten ..ä riktigt snyggt ..
lånade lite tips ..Skulle gärna vilja ha någon av dessa..
pil 1. Dubbelknäppt kappa, 999 kr på Ellos
pil 2. Kappa med knytning i midjan, 1595 kr på Sisters
pil 3. Storrutig från Tibi, €829 på My Theresa
pil 4. Lite kortare modell från Paul & Joe Sister, €336,23 på Net-a-Porter
pil 5. Stormönstrad jacka från Matthew Williamson, €1025 på Net-a-Porter

Nr1 o nr 5 är helt klart mina favorier ...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!