Lördagen den 17/8 Shopping , Branting , Loppis och Kränku !!!

I dag blev det en sista shopping dag i dag i Visby ..Var bäst att passa på eftersom snart åker man hem till Stockholm igen .. Bara avgudar den här mysiga stan ..Med all idyll ..
 In till denna underbara affären ..Branting .. När jag har möjlighet så ska jag köpa något fint till mig själv där ..Kanske om någon månad ..När jag nåt mitt mål :-) ...
 


 

 
 Skyltdockorna skrämmer mig varje gång :-))) ..
 Blev en sväng till loppis sedan ..Hittade en Didriksson vinterjacka för hela 40 kr .. Super fynd till min Samuel .. Gäller att passa på när man kan ...
 En shopping väska i burberry tyg ..så snyggt tyg o praktiskt liten väska till sagolikt pris :-) ..
 Hitade lite mer fynd till Isa ..klänning för 15 kr ..
 Ny tröja från gul o blå till jimmie 15 kr ..Riktigt bra pris för en ny märkes tröja ..
 Efter skyndade vi oss vidare i värmen till Kränku o köpte in lite te ..Rabarber Grädde o Tropicana fick det bli denna gång ..Behöver fylla på skafferiet där hemma med en massa nya te sorter ..Gillar löstvikts te bättre än pås-te ..Håller mycket längre o finns så många fler roliga smaker ..Även om jag gillar allt ...
Hann med det jag skulle ..Börjar känna mig klar här på ön för ett tag nu ...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!