Lördagen den 27/7 Lexington , Jysk Rean o fynda lite till Liten ..

Jag älskar verkligen Lexingtons sängkläder och skulle gärna bara ha dom i alla rummen hemma i Stockholm ..
 Så otroligt gulligt
 Eller det här till liten ...
 


Inser att jag ska vara ekonomisk nu och blev en sväng till Jysk ..

Hittade jätte fina sängkläder där till vagnarna o sängen här på Gotland .. Så ibland är det riktigt gott att fynda  ..

Och ena sängen bäddad o klar ..


 Både Påslakan set för 79 kr . ,Filtar 13 kr o lite annat smått o gott . Som hittat ..O då ska man inte glömma lakan för 25 kr Som jag delade så dom passar vagnen/ sängen bättre ..

 Bara lite fix så hade jag Ist för 2 barnlakan 6 st babylakan :-)

Var även in o hittade nappflaska 10 kr
 


 o lite annat på en barnvagnsbutik i Visby också ..Tänk ..Jag bara älskar att fynda ..
 
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!