Den 1/8 Hem från BB med Tindra !

I dag gav vi oss av hem med våran minsting Tindra <3 ..

 

Känns alltid riktigt bra att åka från sjukhuset ...Fort .. Har aldrig riktigt gillat sjukhus o beundrar dom som väljer att arbeta inom vården ..Vilka riktiga kämpar det är .. Beundrar dom alla mycket ..Och våran barnmorska Emma var riktigt duktig o gullig liksom undersköterskan Klara ..  Man kan inte mer än tacka för ett super jobb dom gjort o gör dagligen <3 ..
 

Så nu är man alltså 5 barns mamma .. Känns helt sagolikt roligt .. Tänk jag som inte ens ville ha barn när jag var ung .. Lustigt hur allt kan ändra sig o helt klart till det bättre ..

Nu njuta av den nya lilla tjejen som har hela livet framför sig ..Nu den stora frågan ?!!!!!
Vilka namn ska hjärtat få ?!!!


 Vill ha 3 namn på henne som hennes syskon har o även jag  .. Gillar Laura , Tindra , Eleonora ..
Men pappan vill ha Josefine , Tindra , Eleonora .. Hmmm hoppas på Laura ..Men vi får se .. Tindra är Iaf klart sedan länge ..Även om jag även var inne på Engla men hon är verkligen en liten Tindra ! <3
Lite fakta om namnet Tindra !!!!
Tindra är ett nytt barnnamn som har återkommit från 1600 och kom tillbaka nu på 2000-talet. Det betyder även skimrande, stålade och lysande. Används ofta när man talar om stjärnor. Namnsdag : 15 Juli   <3


 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!