Onsdagen den 21/8 Ikea ,Långt hår ..Fransk manikyr

I dag blev det en sväng in till Ikea Köpte lite smått ..

Sånt man mest köper bara för att man går förbi det ..Tänkte fynda i en barnbutik som skulle stänga o hade utförsäljning men var extremt mycket köer så vi hoppade över det ..
 
Dax för mig att fixa mitt hår så fort som möjligt ..Ska bli min pressent till mig själv när jag har gått ner allt ..Ska fixa hår , naglar o nya kläder :-))) ..Lika bra att börja spara nu på en gång ..
 Jag för 1 år sedan ...Gillar den längden på håret ..Tycker det inte syns att det är fejk
Eftersom jag gillar så naturligt utseende som möjligt så gillar jag Fransk manikyr ..Så fint ..Ser fram mot min höst renovering ..Får bli i September/Oktober ..

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!