Torsdagen den 8/8 La Vie !

I dag blev det en sväng till min Favorit butik i Visby !!!

La Vie ..Jätte mysig inredningsbutik ..Var även Medeltid inspirerat utanför butiken .. Såg lite på deras kläder från Cream ..Mitt absolut favorit märke .. Passar alltid på när det är rea på deras underbara kläder ..
Vill ha den här kappan o allt annat på bilden  ..

Helt galen i kappor nu ..Längtar faktiskt lite till hösen när man dra på sig kappor .Stövlar o Cream kläder igen ... Blir underbart ..
Hitade inte den här kappan men dessa kläder fanns ..Men väntar lite med dom kläderna ..
Så fin klänning i krossat sammet i ljus rosa ..
 Dena nätt tröjan är helt sagolikt fin ..
Jag längtar efter att komma i alla fina kläder igen ..

Hitade även lite andra fina prydnadsaker som jag vill ha ..Tapeten syns inte så bra men är randigt i blått, rosa o vit ..Funderar på att köpa den till vardagsrummet där hemma ..Fint som fond väg nu när allt svart ska bort där hemma ..
 
 Söta porslinssaker ..
 Älskar glasburkar i alla former ..
 Fin tavla med text ..
Får så mycket ideer till min egen affärsidee när jag är där ..
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!