Nu har vi bestämt vad det blir för namn på lilla prinsessan !!!!

Laura  , Tindra , Eleonora blir det .. Skönt att det är klart :-) ...

Alla mina barn har 3 namn vilket även jag har ..Gillar när man har många namn o släktnamn ..
Laura efter min mormor o för att jag tycker det är så fint  ..Även om jag o många med mig förknippar Laura med " Laura ashleys " underbara inredning , kläder osv ..

men det är ju aldrig fel att förknippas till något positivt ..

Tindra för att vi tycker det är jätte fint o hon är våran egen lilla stjärna som tindrar upp våran vardag <3 .. Nu o för alltid <3 ..Fakta om namnet: Tindra är ett nytt barnnamn som har återkommit från 1600 och kom tillbaka nu på 2000-talet. Det betyder även skimrande, stålade och lysande. Används ofta när man talar om stjärnor.

Eleonora efer mig och Tindras syster Isa + flera andra släktingar ..
Sedan gillar jag äldre namn lite kungliga namn ..Sånt är alltid fint ..



 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!