Tisdagen o Onsdag 6-7/8 Secondhand 9 -Liv !!!


 Mot affären 9-Liv !!!
 

Två dagar som jag tillbringade med Shopping med mina flickor ..Tindra myser i Urban vagnen
 Blöjbyte måste göras oas vart man är ...
 Jag på Secondhanden 9-Liv i Visby  ..

 

 
Hitade den här fina kavajen med kort ärm från Vila ..För hela 30 kr ..
 Strumpyxa .Nya 15 kr ..
 

 Leggings VILA 10 kr ..
Tunika från VILA för 35 kr ..Älskar att handra på Secondhand o VILA är ett märke jag verkligen gillar ..Har köpt flera fina kläder ..Bilder kommer längre fram på dom ...
 
 
 Något till gästerna kanske ..Tofflor ...Gulligt ..
 Pippihus till Tindra ..Kanske ..
 mys ute i det gröna :-) ..

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!