Den 2/8 ..Saknar ,Tindra ,Första promenaden !

I dag blev det till att gå första promenaden med Tindra ..

 Våran lilla sommarflicka ..

 Jag stor som ett hus o trött o sliten efter förlossningen ,, men det får man vara 2 dagar efter förlossningen .. :-) ..Men vad gör det när man har en egen liten bebis att lukta på hela dagarna <3 ..Inte mycket som slår bebis doft :-) ..
 


Saknar mina killar nu bara o önskar så att jag haft alla barnen / ungdomarna här ..

Men men snart är vi alla samlade i Stockholm igen då vardagen åter är igång ..Tills dess får jag ta till vara på tiden med min minsting <3 ..Ett lyckat recept det här ..Följer man det så får man en lycklig familj :-)




 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!