Så kom äntligen Onsdagen .. Som vi väntat på den här dagen .. Började med medicin .Tydligen ger dom Asmamedicinvid vändning av bebisar .. Var riktigt läskigt ..Men det lyckades ..
Så blev snabbt beslut om igångsättning så hon inte skulle vända tillbaka igen i magen ..

 

Kände att jag fixar det här lätt .. Man har ju ändå fått 4 innan så inga problem alls .. Var tanken .. Timmarna gick sakta framot o hände knappt något ..Vi gick jag satt på pilotboll o efter ett tag så blev det bra löjligt när inget hände ..Bad dom dra upp droppen så något skulle hände ..
O pang !!! 40 minuter efter var hon för ..Minns något om att jag stog på alla fyra o bad om att få åka därifrån .. Var väl inte riktigt rätt läge för det "skratt" ..Mitt i krystvärkarna ..


Så kom våran lilla prinsessa <3 Tindra <3 ..Och lyckan var total ...
Vi fick även havsutsikt på BB ..Mysigt om man såg åt rätt håll ..


 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!