Torsdagen den 15/8 Walk-in-closet , Packa o fixa !!!!

I dag vaknade vi till en underbar Torsdag här på Ön !
Solen strålade o himmlen var blå .. Och lugna nöjda flickor .. <3 .


.Börjar sakta bli mer ordning på Tindras mat rutiner ..Hon kan nu vänta 2,5 - 3 timmar mellan att äta o börjar bli lugn o nöjd där i mellan  .. Skönt !!!
Mammas minsting <3 som skrattar å gott ofta nu mera <3
Nu när vardagen strax är här behövs det  lite mer struktur av vardagen o behövs när alla mina 5 snart är samlade .. O skolorna börjar nästa vecka .. Jag klar för dagen ..
 

 Vill göra om min Walk-in-closet hemma nu också .. Har börjat köpt in lite till min nya Walk-in-closet som ska bli härligt vit ist för som nu rosa  ..Det här kanske skulle vara något .. Fast skulle nog behöva ha bra mycket större lägenhet för det  Kanske det här skulle vara något :-) ..
 Eller varför inte det här ...
Ordning o reda  .. Gillar dom runda förvaringslådorna ..Så snyggt ..
 Den här är ju bara helt underbar .. Men vart ska man ha plats med den ställningen ..
 Fortsätter packa o fixa här .. Nu bara några dagar kvar ..Lite ledsamt att sommaren är över nu o hösten tar vid ..Har börjat se över allt som ska med hem till Stockholm ..Köpt massor av kläder o annat på loppisar o reor så kommer bli mycket att ta med hem ..

 


 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!