Lördagen den 3/8 Isa , Husvagn o Campingliv !

I dag blev det till att göra Hörselkontroll av Tindra .. Fick även tid till övriga kontroller av läkaren eftersom jag gick hem tidigare ..Men när vi väl kom till sjukhuset insåg dom att det var en dag för tidigt .(.Lånda bild <3)

 Har varit otroligt rörigt med alla vikarier på sjukhuset o man har blivit slusad överall o ingen har någon störe koll alls ... Blivit rätt besviken många gånger på personalen o deras rutiner men samtidigt förstår man hatt det är fle tid att få barn på ..Mitt under semestern ..Då många andra Stockholmare också väljer att få barn på Gotland ..Jag som kände mig så nöjd i våras när jag var tidig med att skriva in mig ..Fick inte mycket för det ..Tyvärr .. Fast i det stora hela är jag nöjd över vården på Visby sjukhus ..

Blev sedan att köpa en babysitter o sedan ge sig ut mot Campingen där mina föräldrar o äldsta dotter kom till i morse ..
 Första barnvagnsturen med vagnen ...För storasyster o lillasyster <3
 

 Anders vilar sig i skuggan <3 ..
 Tindra fick lite presenter från mormor/morfar ..

Kläder till Tindra <3
 Så gulliga kläder o praktiskt när bodyn sitter fast i klänningen
Mamma med sitt 10:de barnbarn :-) ..
 
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!