Tisdagen den 20/8 Skolstart för 3 av Barnen/ ungdomarna första skoldagen , Suschi , Picknik korg

I dag fick jag en jätte fin picknik korg fick tom med duk till  ..Gissa om jag ska ut o ha höst picknikar nu ..Kan vara jätte mysigt även på hösten ..
 Hittade lite tips på mysiga picknikar ..Så mysigt ..Vin o mögelostar ..Något man har saknat lite ..Men bara lite ..
Den här med en massa frukter o sallader ..
Eller kanske den här med en massa bröd .. Passar en brödmänniska som mig :-)))
Blev en sväng in till stan när barnen var på skolan första dagen .
 
.Mysigt när Anders också har föräldraledigt ..Passa på att äta Suschi lunch ..Så gott ..Konstigt att det smakar så mycket bättre när man äter med pinnar .."skratt" :-D ...
 
 
Blev en mysig dag på stan i dag ...

Känns helt ok att ara hemma igen o vardagen är här o man fortfarande kan njuta av föräldrarledigheten .. Bara älskar småttingar <3 ..

Avsluta dagen med lite födelsedagsfika för A som fyllde år i dag ... Grattis <3 mitt <3


 

 

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!