Söndagen den 28/7 nätshoppar höstkläder !!!

Tänk !!!!

Snart är hösten här igen .. Tycker hösten är jätte fin o ser så fram imot alla långpromenader med liten i barnvagnen :-) Fast .. Vill inte riktigt att sommaren ska vara över riktigt än men inser att jag behöver börja planera innför hösten o skolstarten med allt som hör till ..

Så lika bra att börja se över barnens/ungdomarnas kläder , skor väskor osv osv ..Är mycket som behövs till nya skolterminen .. Blev till att se över vad som fanns på nättet .. Så skönt att bara kunna klicka hem det man behöver ..

Tänk jag kommer ha en gymnasiekille o en liten bebis ..Plus mina övriga 3 änglar  .. Blir skönt Iaf att få ett år som mammaledig .. O bara få vara mamma ..


Såg lite här o där vad som kommer i klädväg även till mig .. Finns så mycket nyggt så man smäller bara av ..Vill ha allt !!!!


 
 

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!