Onsdagen den 14/8 Promenad sol parasol o Bugaboo !

I dag var det blandat väder ..Började med regn o rusk o slutade med sol ..

Blev en innedag men hann Iaf ut o ta en promenad med Tindra i bästa bugaboo vagnen .. Bara avgudar den ..Tycker den är så pass mycket bättre än Urban vagnen .. Blir till att leta efter en ny Bugaboo att ha hemma i stan också ..Kommer sakna den för mycket .. Skulle vilja ha bugaboo sand off white   ..Som den här ..( Lånad bild )
Lite saker jag skulle vilja ha till ..Allt i sandfärgat ..Så snyggt .. Skötväska skulle jag också behöva köpa tills jag åker hem ..
Så snyggt det här ..Lite bilder från i går ..Innan vi åkte till Fotograferingen ..Med min (nya) Trenchcoat ..
 

 Sminkad o klar för fotografen ...
 Hittade lite fynd även i dag ..Funderar på den här klänningen ..Så fin ..
 O kofta från HM ..

 


 

 

Kommentarer

  1. Så fint allt, hoppas du får din vagn.
    Ha en bra kväll !!
    Kram
    Camilla

    SvaraRadera
  2. Tack gulliga Camilla ..Roligt med kommentarer här över synd jag missade den här bara ..Trevlig helg kram ..

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!