Tisdagen den 6/8.Amning , Fridhem ..

Dessa dagar har varit lite vanliga pyssel som det är med en liten .. Har hunnit med läkarkontroll för Tindra o allt ser bra ut ..Skönt .. Min amning är inget vidare men det är bara att kämpa på .. Vill inte sluta nu utan vet att det kommer fungera om någon/ några veckor .. Hade varit lite lättare om pappan varit hemma dom första 10 dagarna men men .. Allt går om man vill ...O tänker på Tindra det bästa är att amma henne .. Som jag gjort med mina andra 4 ...

Och vet att dom som inte ammar har svårare att gå ner i vikt o det är verkligen något jag tycker är jobbigt ..Vill verkligen vara på den vikten jag var på för 1 år sedan .. Lustigt ..Skulle nog inte i dag välja bruna stövlar till svart kjol o sand färgad jacka ..Här i Fridhem.. Men man tog nog det man hade ...Jätte mysigt där ute ..

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!