Fredagen den 18/10 Kläder i mängder , Tai mat ,Äntligen helg !

Måste visa alla kläder (nästan alla) som jag köpte i går ..Som alla föräldrar med barn vet så växer dom enormt fort ,, speciellt första året ..Tindra är redan på stl : 62 o snart 68 ..Så nu behöver jag verkligen röja ur hennes urväxta kläder o in med det nya .. Så passade på att köpa hem en hel del i går ..Lite bilder från en del va kläderna ..
Som jag skrivit om tidigare så är jag ingen byx människa o min minsting vill jag inte klä i byxor ..Tids nog kommer jag inte ha något att säga om hennes kläder ..
Så passar på så länge jag kan att klä min lilla docka som jag vill "skratt" ..Är ju så gulligt med klänningar på flickor ..Så blev en del ( nya ) klänningar .
Men blev även en massa Bodysar ..Som alltid kommer till användning ..

Och blev så klart en del byxor ,tröjor , strumpbyxor osv osv som man behöver .
.Dom här var ju så gulliga glansiga leggings för en babys ..Så gulligt så :-)
Nog om kläder ..Blev en promenad  i dag ..Börjar bli riktigt kallt ute ..Anders tycker jag är småt galen som har solglasögon även på hösten vintern o våren ..men är även sol dom årstiderna ..Så klart man måste ha det hahaha ...
Vi hann även en sväng till en Tai resturang i Högdalen i dag ..Så god mat där ..galet starkt men det hör ju till med Taimat ...
.Det ska kännas om man säger så "skratt" ..:-) ..Vi åt någon biff rätt ..Mums vad gott det var ..
Och kycklig ...
Sen hem till barnen o fixa tacos  o sen myskväll med Chips o dipp ..min bantning går inge vidare ..Men på helgerna får jag synda och nu äntligen är det helg .. :-) ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!