Tisdag den 22/10 reflex ,Fönstersopping , osv ...

I dag blev det en dag in till stan o se över kläder ..Älskar att handla kläder när man mår pyttån ..Ska bestämt börja handla från nätet nu ..Så tidskrävande o jobbigt med alla människor i butikerna ..Fast kommer fortsätta att fönstershoppa .. Man får så mycket tips o ideer av det ..Plus !!! Det bästa ...
Är helt gratis :-) hahaha perfekt för min ekonomi :-))) ...
Mådde lite bättre så blev mysmiddag med änglarna .. Dom valde Tacospaj så det fick det bli :-)
 
Nu när det är såååååå otroligt mörkt ute är det bäst att se till att dom små o även äldre syns ..Hittade den här urrrrr gulliga reflexet till liten o hennes vagn ..Självklart köpte jag till alla 5 ..Fast små gubbar är inte så poppis bland ungdomarna o små killarna direkt "skratt" ..
 Så nu kommer vi alla synas i mörkret ..Bra va :-)))
Tindra testade sin åkpåse/Overall .. Funkade bra ..Och blir perfekt att ha lite då o då när man har bråttom ..Bara i med armarna o sen upp med dragkedjorna o iväg ..Passar en tids optimist som mig hahaha ..Undrar när jag ska lära mig ...
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!