Tisdagen den 15/10 Skola , Tyg ,Färger !

I dag var det dax för att åka till Kungsholmen o till Isas skola .. Alla dessa möten med alla lärare ..Fast självklart roligt att se hur det går för barnen / ungdomarna .
.Och Isa är så stolt över sin lilla syster ..Så var roligt för henne att få gå om kring med henne bland alla lärarna o eleverna  :-) .. Mysigt med syskonkärlek ..Den här texten ska jag göra som en tavla från Tindra till Isa i present eller Julklapp ..Så gulligt :-) Hon kommer bli så glad <3 ..Ska visa sedan när det är klart ..
Blev så glad !!!! Låg ett litet packet o väntade på mig när jag kom hem och gissa vad det var ?!!!
bågskydd , shoppingbag och sufflett i underbara rosa burberry tyg :-) ..Inte bästa kortet , Tvingade min 16 åring att ta bild med hans mobil o efter många om o men ,, så fick bli glad att det Iaf blev ett kort:-) Så här blev det ..Fint eller hur :-))) .. Väska hängde jag brevid då jag redan har en så stor väska :-) Kommer bli svårt nu när det börjar gå mot vinter ( det här är min sommar vagn) att inte använda den ..Får nog försöka fixa Urban vagnen lite också :-) ..
Visst matchar Tindra sin vagn med sina kläder ..
Tänk för lite mer än 30 år sedan när jag var runt 5-8 år så var rosa o lila mina absoluta favoritfärger ..O nu äntligen får jag använda dom på kläder ..Även om nog min smak ändras 100 gånger om sedan dess så är det rätt roligt ..Kom på det när jag såg den här bilden :-)

 
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!