Onsdagen den 2 Oktober Balkong Höst fix !!!!

I dag är det äntligen dax för fix av min mini balkong ..Kan fortfarande inte begripa hur man kan göra såna här små balkonger ..Men glad Iaf att jag har en ...Iaf skulle jag aldrig klara av att bo i lägenhet ..Tänkte måla betonggolvet också men var så iskallt grrrrrr  så får bli till våren Ist ..Så om man bortse från golvet det så ser det bättre ut ..
Förre bilder : Blir alltid någon skum förvaring av en massa sparkcyklar o vattenpistoler efter sommaren ..Avskyr det där hemska golvet ..Det ska jag ta tag i när värmen kommer tillbax
O efter bilder ...
 Lite mysigare med blommor blir det och mysigast blir det ju på kvällen när man tänder ljusen lite här o där :-)


 Den här dekorationen ska få mer jord o ta bort lite plast så är den klar ..Typiskt att allt ska ta slut exakt när man har den sista kvar ..Varför händer alltid det kan man undra ...
O så här ser det ut när jag fixar o grejar här hemma ..Gäller att inte vara pedant om man bor som jag ..
Kom på att plasten från flyget är perfekt att ha som underlag när man fixar blommor eller målar :-) ..
Köpte även in lite krukor till balkongen ..Tänkte att lite färg skulle vara roligt så blev dom här bruna o ja jag köper oftast krukor på loppis eftersom jag gillar när dom är använda ..
Då jag gav bort flera i Våras till lärare på skolavslutningen o andra så hade jag knappt några korgar kvar ..Så fick bli den här ..Med lite Vit färg så blir den perfekt :-)
Och så blev den efter en 10 mon med spreyfärg  ..Har börjat gillat spreyfärg mer o mer ..Går så fort att måla o torkar fortare än vanlig målar färg :-))))
Så avslutar kvällen med en kopp Honungs Te ute på balkongen ..Blir riktigt varmt med filtar o värmeljus plus inglasningen håller värmen bra :-)
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!