Lördagen den 12/10 kräm , Sufflet ,28 år , underbart väder

Önskar alla läsare på Bloggen en fin Lördag :-) .. Det fina höstvädret fortsäter här i Stockholm ..Så underbart ...

Blev en lång promenad i dag ..Så härligt när man äntligen orkar gå lite fortare o vara lite mer rörlig ..Har inget minne alls av att det tog såååååå lång tid att återhämta sig efter en graviditet .. Måste vara mina 38 år som gör att det tagit längre tid ...När man ändå skriver om åldern .. Den som säger att det är fint med rynkor o grått hår ..No way !!..Inte på mig Iaf ..kanske på andra ..Så gick o hörde om (Botox kräm ) .. Fick med mig det här provet hem ..
Så upp till bevis ..Kommer jag se ut som 28  om 40 sec ..Hahah vilket trams kan jag känna..Men varför inte testa .. Och ja det funkar , lite Iaf ..Inte för att jag exakt vet hur en 28 åring ska se ut ..har ju inga djupa rynkor så kanske fel kräm för mig ..Glad för det som försvann Iaf så den kommer jag fortsätta ha o kan varmt rekommenderar den om man vill bli lite slätare .Fast självklart är bästa tipset att inte sola järnet när man är ung ....Alltid lätt att vara efterklok "skratt" :-D ..
Tindra har Iaf inga såna tankar utan drömmer gott i vagnen sin :-) .. Hoppas hon aldrig kommer få så dåligt självförtroende utan bli stark i sig själv ...Min lilla gumsa ! <3 Förresten ..Fick presic reda på att hennes nya sufflett till bugaboon är klar .. Nya suffletten ser ut så här .. Ljusrosa burberry tyg ..Så snyggt Gillar Burberry tyg så mycket ..O det här ljusrosa kommer bli så fint till min lilla tjej ..Hennes vagn kommer bli en riktigt pralin hahaha ..
 
 
Har även köpt en Shoppingbag i samma färg o tyg .. Visst är tjejen Emma duktig som syr upp olika saker till vagnar ..Gå in på " Lyxiga Bebben" på Fb så hittar ni hennes fina saker , där kan man även beställa vad man vill ha .
.Är så roligt med alla saker man kan fixa till vagnen nu mera .Här är några andra suffleter jag även funderar på att köpa längre fram ..Är perfekt .Blir som en ny vagn utan att man lär ut med massor av pengar .Den här är helt underbar i rosmönster ..
 Är även lite sugen på vanliga Burberry tyget .. Får se vad det blir framåt våren ..Det blommiga är lite mer vårigt :-)))
..Trevlig fortsättning av Lördagen ...
 

 

 
 
 

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!