Onsdagen den 23/10 Måla , Porslinsdocka och Tex Mex pizza !!!

I dag vaknade jag upp o började äntligen må bättre ..Bestämde att hoppa över babygruppen i dag pga av förkylningen ..Vill inte smitta någon  ..
Så passa på att ta tag i lite små målar grejer här hemma
 
Den här krukan ska bli vit :-) ..
 
 
 Hattasken ska bli vit ...
Korgen ska bli vit ..
Och även få nytt tyg ..Kanske även ska göra en lära gå vagn av den ..Får se ...
Målning på G :-)))
Och så här blev krukan ..Blev så mycket bättre speciellt med den vita orkiden  ..Bilder på övriga saker kommer längre fram ...
Måste visa ett jätte gulligt kort på Tindra ..Funderar på att göra en tavla av den ..Visst är fin !! :-)..Hon ser verkligen ut som en liten porslinsdocka på det ..
Eftersom det är onsdag o jag åker bort i morgon så blev det lite myskväll med barnen/ungdomarna ..Blev hemma gjord pizza .
 Testade någon ny pizza från ICA ..Super god blev den o lätt att göra så gissa om den passade mig o mina ungar perfekt att göra .. ..
 

 Blev Tex Mex pizza för oss :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!