Söndagen den 13/10 .Underbara helg :-) Pumpor,kafe,sol,Overall :-)))

I dag har det varit en fin avslutning på den här lugna o mysiga helg ..har bara tagit dagarna som dom kommit hela helgen ..Inga måsten , ingen stress .. Bara mysiga promenader ,fika i höst solen ,måla om möbler o gosa med värdens gulligaste dotter <3 .. När livet är som bäst ..Helt klart :-)))
Prinsessan <3 Tindra <3 ..
Jag i målar tagen :-) .. Äntligen klar med Gungstolen ..Bilder kommer senare ..ska bara spraya på lack på den också så man kan torka av den också ..Bara älsssssssskar att pyssla ..Håller på spraymålar 2 lyktor också men lite pyssel med dom så det tar lite tid ...
Har blivit flera fika stunder i höst solen också så otroligt härligt med alla färger o höstblommor ..Visst var den fin ,, den här bilden ..Gillar tekannan ..(lånad bild) .. Tycker verkligen om allt med Te ..Alla små söta Teburkar ,goda te:er o fina Tekoppar , Te kannor ..Samlar på olika Te:er ju ..Kanske skulle vara bra med en fin Tekanna också .. Ska nog se om man kan hitta någon fin ..
 Nu när vi går mot halloween så tänkte försöka göra en sån här  ..Frukten ska jag göra en Pumpa paj av .. Ni som ätit pumpa paj..Visst är det gott ..Tycker personligen det är den godaste pajen som finns   :-) ..
Så blev en sväng o se på Pumpor i dag också ...Får se om jag kommer lyckas ..Ska avslöja det sedan ...När jag vet "skratt" .. Finns risk för att det blir katastrof det där ..Får googla upp något (enkelt) recept ..
 
Helt otroligt vad vackert väder vi haft hela helgen ..Har absolut inte haft någon lust att varit inne ..Fast måla o pyssla inne är också mysigt ..Men det bästa är att jag Ä.N.T.L.I.G.E.N. kommit igång med träningen varje dag ..
Så nu Känner mig mig helt utvilad o mår jätte bra efter den här helgen .. Har bestämt mig att alla måsten ska bort på helgerna ..När inte alla barnen är hos mig ....Klart Tindra har jag jämt ..men hon räknas inte :-) ..Är även otroligt nöjd över Tindras Overall ..Den är så lätt att ta på o av o hon blir sött som en pralin i den ..Det var ett perfekt köp :-)
Trevlig kväll ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!