Måndag den 14/10 .. Önskelistor ,hår o naglar :-) !!!

Längtar så tills jag åter har mitt långa hår ..
Nu är det bara några dagar kvar .. I morgon ska jag äntligen iväg o se om jag kan få en tid för inflätning av löshåret ..
Gillar vågit hår typ som jag har här
 men avskyr att hålla på i tim med locktången ..Så nu ska jag skaffa  BaByliss Curl Secret: den första automatiska locktången!Kan vara värt att testa ..

När man ändå håller på med fejk grejer så kom jag på att jag måste fixa mina naglar också ... Fy hur dom ser ut nu ..:-( .Gillar neutrala inte ör långa o inte för mycket färger ..Dom här var fina fast lite för långa o 4 kantiga kanske ..
 
I dag efter skolan började barnen att skriva sina önskelistor inför julen .. Tiden går så fort så lika bra att börja planera alla inköp redan nu .. O man har ju ett gäng att handla till ....

Lustigt .. Dom har absolut inget begrepp alls om hur mycket saker kostar ..Har inget minne alls att jag önskade mig så dyra saker  osv när jag var liten  .. Tur jag börjar bli expert på att leta dom riktigta fynden ..Så ska nog kunna ta mig igenom det mesta på listorna .. 9 åringen vill ha tavlor ..Roligt när dom bryr sig om sitt rum .... Hittade så söt lära gå vagn till Tindra i dag .. Inte köpt den men söt var den ..Ska ju göra min egen till henne :-)
Men innan jul blir äldsta dottern tonåring o yngsta dottern ska döpas ..  :-) ..


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!