Torsdagen den 10/10 planerar Dopet , viktminskning , kappa !!!

Tänk vad tiden går !!!
Redan dax att boka o planera dopet för Tindra ! <3 ..  Inte för att någon av oss är religiös eller så ..Mer för att vi tycker det hör till o är sååååå fint i kyrkan ..Alla mina barn är döpta ,,  skulle bli väldigt konstigt att inte döpa minstingen våran  .. Dopet kommer varken bli i Stockholm eller Gotland utan i mina hem trakter i ( min ) kyrka ..
Där alla mina änglar är döpta ..En fin kyrka från 1700 talet ..I Sandviken ..
Hoppas bara vi får den tiden vi vill ha .. Håller hårt i tummarna för det  :-) ..
I dag blev en lugn dag ..Brukar jobba på Torsdagar men eftersom min syster är i London så fick jag en dag hemma .. Lyckliga dom ..Bara Älskar London ..
Åååå hållde på glömma ..Blev så otroligt glad ..Har gått ner lite mer nu :-) ,,, så nu har jag ca 4-5 kg kvar till vikten jag vill ha ..Så äntligen !!!!  Kom jag  i kappan min ,,, plus kunde knäppa den  .. Lycka !!! Den som inte försökt att gå ner i vikt förstår kanske inte hur skönt det är när man går ner .. Några veckor till sedan ser jag nog ut så här igen Hoppas hoppas Iaf :-))) .Jag för exakt 1 år sedan  på bilden ..Det långa håret kommer inom kort vara på plats ..Lite svårare med vikten men går åt rätt håll .. Trevlig kväll  ! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!