Fredagen den 4 Okt , Kalas säng ,snabba cash livet deluxe !!!

I dag blev det kalas för Oscar ..Mina barnungdomars kusin ..Anders gosade med Tindra ..
 Barnen ungdomarna lekte o hjälpte till med tåget ..
Fixar o grejar gör Jimmie , Elias o Simon ..

 Sen var det dax för paket en för Oskar ..Alla ser på ..
 
 Själv tog jag det lugnt o hamnade i köket med maten ..Grrrr inte bra för en sån som mig ..Men gott var det :-) ...
Patrik o Oskar har en sån otroligt fin soffa ..Skulle vilja ha en sån till Isas rum ..
 Syns inte så bra men men ..
Så här ser den ut Iaf ..Jätte fin Och perfekt till gäster då den kan bli en dubbelsäng ...
På kvällen fick vi barnvakt för första gången på 2 månader ..Jag o Tindra sitter ju ihop men var rätt skönt att åka ifrån allt o sjunka ner i biomörkret ..Blev snabba cash livet deluxe ..
Den var mycket bättre än 2 an o gillade slutet ..Lite lycka i all den sorgen som var i dom filmerna ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!