Måndagen den 30/9 Promenad ,Hemma i Stockholm ,Te Kränku

I dag började dagen med långpromenad ..
Älskar att gå o se på hus o hur dom inreder ..Ja jag är ..är en sån som älskaaaaaaaaaaaaar att smyg runt o se hur andra har det hemma hehehe :-)))  ..Så bara bra med stora fönster utan gardiner "skratt" ..Nä men ärligt gillar att se fina trädgårdar också ..Fast blev lite skogs promenad också på ön :-)
Sedan var det bara att ta sitt pick o pack o dotter min o ge sig av till flyget o åka hem till Stockholm :-) .. Alltid skönt att komma hem ..
Innan resan hem från ön denna gång köpte jag hem lite nytt Te från kränku visby
 Lite roligt Te .. Hoppas dom är goda också .. Test i kväll blide det :-)
Barnen / ungdomarna fick bestäma mat så blev lite blandning ..Normalt brukar jag inte stå o göra olika maträtter ..Skulle ta tim att göra en middag Isf men ibland så ..
Dom har väldigt olika smaker mina änglar kan man lungt säga haha  en valde Tomtegröt , en Ärtsoppa o 2 hamburgare ..
 
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!